Followers

Thursday, April 22, 2010

Sepanjang hayat 145 - Dato'Sejarah.

Wah!!
hari ini jumpa dua dato'
satu gemuk besar
satu kurus melidi
dua-duanya murah hati
datang Lipis mesti cari
aku tak dapat lari.
Mereka bermesyuarat agung
Persatuan Sejarah
yang bakal merubah
segala pedeah (pembohongan)

Dato' Zainuddin Jumaat dari Kuantan,
Dato' Abdul Razak Atur dari KLumpo.

12 comments:

  1. burpppp...alhamdulillah kenyang

    terimakasih kat dato' dan bakal dato'(pak hashim) hehe

    ReplyDelete
  2. Salam pada DZJ... dia tu cikgu saya masa dSMART ktn.... kami panggil dia Mr Bozo.

    ReplyDelete
  3. terima kasih dau keladi dato' belanja eat in the afternoon,Patin Pish...very good..

    ReplyDelete
  4. Baguslah Pak Hasyim, kurang-kurang dua datuk ni masih ingatkan kawannya. atau tahun ni Pak juga akan dapat datuk.....

    ReplyDelete
  5. Projek bagus ke Pak Hashim..dengan dato2 pulak tu..

    ReplyDelete
  6. baguslah dato dato datang..kirim salam je..

    ReplyDelete
  7. En.UMNO Bah Lipis, salam,

    saya dan kenkawan panggil dia Mr Bozo juga masa di Kuantan.

    ReplyDelete
  8. Orangkasai, salam...

    Saya memang dah datuk. Datuk tiga belas.
    Tengoklah kok tahun depan bertambah lagi...

    ReplyDelete
  9. relevan salam...

    Dato' Dato' tu orang berwawasan.Koi ni tukang layan. Bimbang gok, kok mereka meraban...

    ReplyDelete
  10. endiem salam

    datuk kon datuk Tok ki
    datuk mereka Dato' bergelar.

    ReplyDelete